יום שבת, 28 בינואר 2012

סכום המפגש ב-26 בינואר, 2012


המפגש עסק בהיבטים של תודעה, התחלנו לשאול מה זה תודעה? מה ההבדל או האם יש הבדלים בין תודעה אנושית לתודעה לא אנושית?. התייחסנו למאמר: "האם סלעים מודעים"? מאת פרופ' כריסטיאן דה קווינסי בעיקר כדי ללמוד לדבר על נושאים שדעותינו חלוקות לגביהן או שבמסגרת הכלים המדידים של המדע קשה או בלתי אפשרי לתת להם תשובה אחת ומוחלטת. 

עסקנו גם בהגדרה של מודל  נואטי לעולם ולקוסמוס, ובמודל של תפיסת עולם נואטית בהקשר למאמר של ד"ר אליזבט סתוריס: "הקדמה למודל חדש של יקום חי". עסקנו בהרחבה במאמר של חבר הקבוצה אקו אופק בשם: "אפוקליפסה". עוד נמשיך לעסוק בנושא של אפוקליפסה, 2012 ושינויים גלובליים כולל שינויים תודעתיים במפגשים הבאים.

היופי במפגש היה בנכונות של המשתתפים להקשיב אחד לשני, וללמוד אחד מהשני, למרות שאנו לא בהכרח אוחזים באותם השקפות עולם ומגיעים מתחומים ורקעים שונים. אולם, כן מאחדים אותנו הרצון והכוונה לחולל ולהיות חלק משינוי תודעתי שהינו הכרחי להמשך קיומינו האנושי בכד"א וביקום. בימים אלו אני אוספת את התכנים שבהם נעסוק במפגש הבא על סמך הנושאים והרעיונות שהועלו. אפרסם את כל החומר בבלוג. אתם מוזמנים לשלוח רעיונות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה